Microsoft Office Word 2007, kapsamlı bir yazı araçları kümesini kolay
kullanılan Microsoft Office Fluent kullanıcı arabirimiyle birleştirerek
kullanıcıların profesyonel görünümlü içerik oluşturmasına ve bunları
paylaşmasına yardımcı olur. Office Word 2007'nin hızla profesyonel
görünümlü içerik oluşturmanıza yardımcı olması bakımından ilk 7
avantajı şöyle sıralanabilir.
kullanılan Microsoft Office Fluent kullanıcı arabirimiyle birleştirerek
kullanıcıların profesyonel görünümlü içerik oluşturmasına ve bunları
paylaşmasına yardımcı olur. Office Word 2007'nin hızla profesyonel
görünümlü içerik oluşturmanıza yardımcı olması bakımından ilk 7
avantajı şöyle sıralanabilir.
1.Yazmaya daha çok ve biçimlendirmeye daha az zaman harcayın.
2.SmartArt diyagramları ve yeni grafik araçlarıyla daha etkili biriletişim kurun.
3.Yapı Taşları'nı kullanarak belgeleri hızla bir araya getirin.
4.Doğrudan Office Word 2007'nin içinden Web günlükleriyayımlayın ve bunların bakımını yapın.
5.Office Word 2007 ve Microsoft Office SharePoint Server
2007'yi kullanarak belge gözden geçirme işlemlerinizi geliştirin.
2007'yi kullanarak belge gözden geçirme işlemlerinizi geliştirin.
6.Belgelerinizi iş bilgilerine bağlayın.
7.Dosyalarınızın boyutunu küçültün ve bozuk dosya kurtarma işlemlerini geliştirin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder