14 Aralık 2010 Salı

word 2007

             Microsoft Office Word 2007, kapsamlı bir yazı araçları kümesini kolay
         kullanılan Microsoft Office Fluent kullanıcı arabirimiyle birleştirerek
         kullanıcıların profesyonel görünümlü içerik oluşturmasına ve bunları
         paylaşmasına yardımcı olur. Office Word 2007'nin hızla profesyonel
         görünümlü içerik oluşturmanıza yardımcı olması bakımından ilk 7
         avantajı şöyle sıralanabilir.
         1.Yazmaya daha çok ve biçimlendirmeye daha az zaman harcayın.
         2.SmartArt diyagramları ve yeni grafik araçlarıyla daha etkili bir
            iletişim kurun.
         3.Yapı Taşları'nı kullanarak belgeleri hızla bir araya getirin.
         4.Doğrudan Office Word 2007'nin içinden Web günlükleri
            yayımlayın ve bunların bakımını yapın.
         5.Office Word 2007 ve Microsoft Office SharePoint Server
            2007'yi kullanarak belge gözden geçirme işlemlerinizi geliştirin.
         6.Belgelerinizi iş bilgilerine bağlayın.
         7.Dosyalarınızın boyutunu küçültün ve bozuk dosya kurtarma
            işlemlerini geliştirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder